dinsdag 1 maart 2011

woooooooooooo

ghostWoo is mijn spookje. Mijn eigen ontwerp :-) Het leek me leuk om eens iets te doen met wiebel oogjes, alleen jammer dat ze niet van die pinnetjes hebben om dan door je haakwerk te steken. Dus hier zijn ze gewoon vast gelijmd op woo. Roze oogjes leken mij ook wel eens een leuke verandering, en voor een spookje moet dat wel kunnen. Bovenaan het hoofdje zie je een lusje, dit heb ik gemaakt zodat zij kan worden opgehangen aan bijvoorbeeld een deurklink. Zo krijg je helemaal de illusie dat ze zweeft.
Een echt lief spookje dus ;-)

1 opmerking:

  1. Hé leuke doetjes zijn dat geworden.Een tip...op de beurzen bij de kramen waar ze spulletjes verkopen om beren en zo meer te maken kan je de wiebeloogjes met pinnetjes, die zelfs veilig zijn voor kleine kinders, vinden.
    Bezoek ook eens een keer mijn blog als je zin hebt..
    Groetjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen